Ψυχοπαιδαγωγικό Κέντρο 'Συμβαδίζω' | http://simvadizo.gr

Ψυχοπαιδαγωγικό Κέντρο 'Συμβαδίζω'


Συμβαδίζω σημαίνει πορεύομαι μαζί κάποιον, ακολουθώ και εξελίσσομαι μαζί του.

Εμείς, η ομάδα του ‘Συμβαδίζω’ η οποία αποτελείται από Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Ειδικούς Παιδαγωγούς και Ψυχολόγους, μέσα από αρκετά χρόνια πορείας στον χώρο της Ειδικής Αγωγής,  κατανοήσαμε και επενδύσαμε στην αξία της ουσιαστικής παρέμβασης, της στήριξης και της συνεργασίας με την κάθε οικογένεια ξεχωριστά.

Ψυχοπαιδαγωγικό Κέντρο 'Συμβαδίζω' : http://simvadizo.gr

Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον ασφάλειας και αποδοχής, στο οποίο θα παρέχουμε ολοκληρωμένες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες αξιολόγησης,  εκπαιδευτικής παρέμβασης και ψυχολογικής υποστήριξης σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, Μαθησιακές Δυσκολίες, Διαταραχή Ελλειμματικής προσοχής / Υπερκινητικότητα, Δυσκολίες Συμπεριφοράς και Κοινωνικής Προσαρμογής.  

Καθοριστική σημασία για μας έχει η βελτίωση της  ποιότητας ζωής του παιδιού και της οικογένειας, η οποία μπορεί να επιτευχθεί μέσα από μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και συνεργασίας με όλους όσους περιβάλλουν το άτομο (οικογένεια,  σχολείο, λοιποί φροντιστές).

Μέλημά μας είναι να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας  με διάθεση, ευελιξία και σεβασμό στην αξία αλλά και την διαφορετικότητα του κάθε ατόμου. Στόχος μας είναι να συμπορευτούμε με  θέληση και πίστη για το καλύτερο.


Διαβάστε μερικά λόγια για μάς:

Αγγελική Γερμανάκη

Η Αγγελική Γερμανάκη έχει πτυχίο Ψυχολογίας από το State University of New York, Empire State College καθώς και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Εφαρμοσμένη Ψυχολογία από το Brunel University of London (BSc, MSc), ενώ έχει παρακολουθήσει ένα μεγάλο αριθμό εκπαιδεύσεων και σεμιναρίων Ειδικής Αγωγής.

Εργάζεται στον χώρο της Ειδικής Αγωγής τα τελευταία 10 χρόνια. Η επαγγελματική της πορεία ξεκίνησε ως εκπαιδεύτρια και μετέπειτα ως Υπεύθυνη τμήματος σε πρωινό πρόγραμμα παρέμβασης για παιδιά στο Φάσμα του Αυτισμού, ενσωματώνοντας στο πρόγραμμα αποκατάστασης εργαλεία όπως το P.E.C.S (Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας με Εικόνες) , το TEACCH (σύστημα οργάνωσης χώρου και χρόνου), το ΜΑΚΑΤΟΝ, κ.α.

Έχει δουλέψει με παιδιά και νεαρούς έφηβους με ΥΛΑ (Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό), σύνδρομο Asperger και Δ.Ε.Π.Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με Υπερκινητικότητα), χρησιμοποιώντας στην εκπαιδευτική της παρέμβαση εργαλεία όπως οι Κοινωνικές Ιστορίες, τα Comics Strips (εικονογραφημένες ιστορίες) καθώς και άλλες Γνωσιακές - Συμπεριφορικές τεχνικές.

Παράλληλα, ασχολείται συστηματικά με την υποστήριξη και την εκπαίδευση γονέων παιδιών με ΔΑΦ. Έχει οργανώσει και διεξάγει ομάδες και σεμινάρια με ποικίλη θεματολογία που αφορά στις δυσκολίες αλλά και τις μεθόδους παρέμβασης σε άτομα που βρίσκονται στο Φάσμα του Αυτισμού.

Τα τελευταία χρόνια έχει δώσει μεγάλη έμφαση στην αξιοποίηση του παιχνιδιού μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία, χρησιμοποιώντας παρεμβάσεις όπως το DIR – Floortime και την Κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne.

Επιπλέον, εργάζεται με παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες και διαθέτει την άδεια χορήγησης του ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ.

Δέσποινα Γκίζα

Η Δέσποινα Γκίζα σπούδασε Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Πολιτικών και Κοινωνικών Επιστημών και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο του Έξετερ της Αγγλίας (Med in Special Educational Needs).

Η πτυχιακή της εργασία αφορούσε στην συμβολή του προγράμματος TEACCH στην μείωση αντικοινωνικής συμπεριφοράς παιδιών με ΔΑΦ, ενώ η έρευνα της διεξήχθη σε ειδικό σχολείο της Αγγλίας, όπου και εργάστηκε για ένα χρόνο. Τα τελευταία εννιά χρόνια έχει εργασθεί ως υπεύθυνη πρωινού τμήματος με παιδιά με ΔΑΦ και σύνδρομο Ασπερκερ, υποστηρίζοντας την ένταξή τους σε τυπικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία.

Παράλληλα δουλεύει ατομικά και σε ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων με παιδιά, εφήβους και ενήλικες με Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό και σύνδρομο Asperger. Στα προγράμματα παρέμβασης χρησιμοποιεί κυρίως Γνωσιακού τύπου Τεχνικές, Κοινωνικές Ιστορίες (Social Stories), Eικονογραφημένες Συζητήσεις (Comic Strip Conversations), το Γνωσιακό-Συμπεριφορικό Δράμα (Cognitive Behavioural Drama) και την κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne . Έχει οργανώσει εκπαιδευτικές ομάδες γονέων με σκοπό την εκπαίδευσή τους σε στρατηγικές παρέμβασης προσαρμοσμένες στις ιδιαιτερότητες παιδιών με ΔΑΦ.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δώσει στην ενεργή συμμετοχή των γονέων στην εκπαίδευση του παιδιού τους, μέσα από το παιχνίδι και την καθημερινή αλληλεπίδραση μαζί του. Παράλληλα έχει ασχοληθεί με την εκπαίδευση και εποπτεία θεραπευτών και συνοδών παιδιών με ΔΑΦ.

Επίσης έχει παρακολουθήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων στο αντικείμενο της ειδικής αγωγής όπως: Η DIR Floortime προσέγγιση, Η κινησιοπαιδαγωγική μέθοδος Sherborne, Το Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα, Το σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων, PECS, Το γλωσσικό πρόγράμμα Μάκατον, Η μέθοδος Μαυρομμάτη κ.α.




Λαμπρινή Ιωάννου

Η Ιωάννου Λαμπρινή σπούδασε Ψυχολογία στο Πάντειο πανεπιστήμιο, και έχει ολοκληρώσει το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στον Αυτισμό που πραγματοποιήθηκε από την Ε.Ε.Π.Α.Α και το πανεπιστήμιο του Birmingham.

Έχει παρακολουθήσει ένα εύρος σεμιναρίων σχετικών με τον Αυτισμό, μεταξύ των οποίων είναι το πρόγραμμα TEACCH, τα συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας P.E.C.S και Makaton, το πρόγραμμα DIR-Floortime, οι Κοινωνικές Ιστορίες, το Γλωσσικό Πρόγραμμα Αξιολόγησης και Παρέμβασης Derbyshire Language Scheme,  η κινησιοπαιδαγωγική μέθοδος Sherborne, το Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (Cognitive Behavioural Drama).

 Από το 2000 εργάστηκε ως εκπαιδεύτρια πρωινού προγράμματος για παιδιά με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού καθώς και εφήβων με αντίστοιχες δυσκολίες, με τους οποίους δούλεψε κυρίως Διαχείριση της Διάγνωσης τους και Σεξουαλική Αγωγή.  

Τα τελευταία 6 χρόνια εργάζεται ως Υπεύθυνη Ψυχοπαιδαγωγικού κέντρου, έχοντας τον κύριο οργανωτικό και εποπτικό ρόλο. Mέσα στις αρμοδιότητές της έχει την εκπαίδευση και εποπτεία θεραπευτών, την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχολείων και νηπιαγωγείων, την οργάνωση και υλοποίηση σεμιναρίων για δασκάλους και συνοδούς. Παράλληλα έχει συμμετάσχει σαν ομιλήτρια σε επιστημονικές ημερίδες και συνέδρια.

Έχοντας ολοκληρώσει το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Μονάδα Οικογενειακής θεραπείας του ΨΝΑ, έχει ασχοληθεί επισταμένα με την Υποστήριξη Οικογένειας παιδιών με Αυτισμό, δουλεύοντας μαζί τους τόσο εκπαιδευτικά όσο και συμβουλευτικά. Επιπλέον, έχει εργαστεί με ζευγάρια στα οποία ένας από τους δύο βρίσκεται στο Φάσμα του Αυτισμού ή στον Ευρύτερο Αυτιστικό Φαινότυπο.

Αντικείμενο της δουλειάς της τα τελευταία χρόνια αποτελεί και η υποστήριξη αδερφών παιδιών με ΔΑΦ.

Ιωάννης Βοσκόπουλος

Ο Ιωάννης Βοσκόπουλος έχει πτυχίο Ψυχολογίας από το Πανεπιστήμιο του Northumbria και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Εργασιακή και Κοινωνική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Exeter του Ηνωμένου Βασιλείου.

Επιπλέον, είναι πιστοποιημένο μέλος της πολυεθνικής εταιρείας αξιολογήσεων SHL

Εδώ και 6 χρόνια εργάζεται στο χώρο της Ειδικής Αγωγής, ως εκπαιδευτής σε πρωινό πρόγραμμα παρέμβασης για παιδιά με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή.

Τα κύρια εργαλεία που χρησιμοποιεί, ανάμεσα σε άλλα, είναι το  TEACCH (Σύστημα Οργάνωσης Χώρου και Χρόνου) και το PECS (Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας με Εικόνες). 

Τα τελευταία 5 χρόνια εργάζεται συστηματικά με εφήβους, νεαρούς ενήλικες και ενήλικες με ΥΛΑ (Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό) και σύνδρομο Asperger, χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικές μεθόδους, όπως Γνωσιακή Συμπεριφορική, Κοινωνικές Ιστορίες κ.α.

Έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ενδυνάμωση αυτών των ατόμων, με στόχο να αποκτήσουν μεγαλύτερη αυτονομία στην κοινότητα.

Πολύ συχνά, οι συνεδρίες πραγματοποιούνται με την παρουσία του παιδιού / εφήβου αλλά και των γονέων, καθώς η ενεργός συμμετοχή τους συμβάλλει σημαντικά στην εξέλιξη της παρέμβασης. 

Επιπλέον, ασχολείται επισταμένα με τον επαγγελματικό προσανατολισμό ατόμων με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, με σκοπό την διερεύνηση των δεξιοτήτων, των επαγγελματικών ενδιαφερόντων αλλά και των ικανοτήτων του ατόμου, καθώς και την προετοιμασία του για την  παρουσία  σε ένα περιβάλλον εργασίας.



Αθανασία Στρατάκη

Η Στρατάκη Αθανασία σπούδασε λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου. Επιπλέον έχει παρακολουθήσει ένα σημαντικό αριθμό εκπαιδεύσεων και σεμιναρίων για την περαιτέρω κατάρτισή της.

Εδώ και 5 χρόνια εργάζεται στο χώρο της ειδικής αγωγής ως λογοθεραπεύτρια σε ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα . Έχει ασχοληθεί με παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος , Φωνολογικές και Αρθρωτικές Διαταραχές καθώς επίσης και Λεκτική Δυσπραξία. Ακόμη έχει ασχοληθεί με παιδιά και εφήβους με τραυλισμό.

Μερικά από τα εργαλεία που χρησιμοποιεί είναι , το πρόγραμμα TEACCH, το συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας P.E.C.S, οι Κοινωνικές Ιστορίες (Social Stories & Comic Strip Conversations) κ.ά. Ακόμη το πρόγραμμα Lidcombe που αφορά την πρώιμη παρέμβαση παιδιών με τραυλισμό.



Δείτε αναλυτικά τις υπηρεσίες μας