Σεμινάρια

Αφίσα ΙουνίουΗ Σεξουαλική Αγωγή ατόμων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, συνιστά ένα εξαιρετικά σημαντικό, όσο και σύνθετο τομέα εκπαίδευσης.

Πρόκειται για μια συνεχή διαδικασία, η οποία ξεκινά από νωρίς στη ζωή του παιδιού (μαθαίνοντάς του πως λειτουργεί το σώμα του, ποιες είναι οι διαφορές των δύο φύλων, τι σημαίνει ‘ιδιωτικός’ και ‘δημόσιος’ χώρος), συνεχίζει με τις ιδιαιτερότητες της περιόδου της εφηβείας (κατά την οποία συμβαίνουν σημαντικές σωματικές, συναισθηματικές και κοινωνικές αλλαγές), για να καταλήξει στην κατανόηση της σεξουαλικότητας και τη διαχείριση σεξουαλικών συμπεριφορών και σχέσεων.

Το συγκεκριμένο σεμινάριο στοχεύει να συμβάλει στην κατανόηση του κοινωνικού και σεξουαλικού προφίλ των εφήβων και νεαρών ενηλίκων στο Φάσμα του Αυτισμού και να δώσει πρακτικές οδηγίες και λύσεις σε προβλήματα και προκλήσεις, που αφορούν στην σεξουαλικότητα ατόμων με ΔΑΦ. Οι στρατηγικές παρέμβασης που θα αναλυθούν σε αυτό το τριήμερο βασίζονται στις σύγχρονες γνωσιακές τεχνικές που χρησιμοποιούνται , όπως Κοινωνικές Ιστορίες, Εικονογραφημένες Συζητήσεις και άλλα εργαλεία βασισμένα στην Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία.

Αυτό το τριήμερο απευθύνεται σε Ειδικούς θεραπευτές που ασχολούνται με το Φάσμα του Αυτισμού και σχεδιάζουν να συμπεριλάβουν τις παραμέτρους της σεξουαλικής εκπαίδευσης, στο πλάνο παρέμβασης.

Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο θα είναι  100 ευρώ μέχρι τις 16 Μαίου και 120 ευρώ μέχρι τις 6 Ιουνίου. Ο αριθμός των συμμετοχών είναι περιορισμένος, καθώς το σεμινάριο έχει πρακτικό χαρακτήρα. Κατά συνέπεια θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Μετά το τέλος του σεμιναρίου θα δοθεί υλικό αξιολόγησης και παρέμβασης καθώς και βεβαίωση παρακολούθησης.

    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ       ΣΑΒΒΑΤΟ       ΚΥΡΙΑΚΗ    

17.00-17.30

  Εγγραφές                    
        9.30-11.00   Βασικές δεξιότητες   9.30-11.00   Πρόγραμμα Ανάπτυξης    

17.30-19.00

  Σεξουαλικότητα και Διαταραχές       διαχωρισμού: Οι έννοιες του       Σεξουαλικών Δεξιοτήτων.    
    Αυτιστικού Φάσματος.       Δημόσιου και του Ιδιωτικού       Σεξουαλικές συμπεριφορές και    
    Μύθοι και Πραγματικότητα       χώρου/Ιδιωτικά μέρη του       Αυνανισμός.    
    Σύγχρονες Έρευνες.       σώματος.            
    Εκπαιδευτής Σεξουαλικής       Πρακτική άσκηση.            
    Αγωγής.                    
                         

19.00-19.15

  Διάλειμμα   11.00-11.15   Διάλειμμα   11.00-11.15   Διάλειμμα    
                         

19.15-21.30

  Από την Παιδική ηλικία στην   11.15-13.15   Εκπαίδευση Εφήβων και   11.15-13.15   Διαχείριση Προβλημάτων που    
    Εφηβεία και την Ενηλικίωση.       Νεαρών Ενηλίκων σε Κοινωνικές       αφορούν σε Σεξουαλικές    
                   
    Ατομική Φροντίδα και Υγιεινή.       και Συναισθηματικές Δεξιότητες.       Συμπεριφορές.    
            Δεξιότητες φιλίας.       Αξιολόγηση και Σχεδιασμός    
                    Πλάνου Παρέμβασης.    
                    Πρακτική άσκηση.    
        13.15-13.45   Διάλειμμα   13.30-14.00   Διάλειμμα    
                         
        14.15-15.30   Εκπαίδευση στην χρήση των   14.00-15.30   Έρωτας, Γάμος, Συντροφικότητα.    
            μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης –       Η έννοια του «σχετίζεσθαι».    
            Social Media Skills            
                       
            Πρακτική άσκηση            
                         

 

ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Σεξουαλική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

Η Σεξουαλική Αγωγή ατόμων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, συνιστά ένα εξαιρετικά       Afisa sex seminar-page-001σημαντικό, όσο και σύνθετο τομέα εκπαίδευσης. Πρόκειται για μια συνεχή διαδικασία, η οποία ξεκινά από νωρίς στη ζωή του παιδιού (μαθαίνοντάς του πως λειτουργεί το σώμα του, ποιες είναι οι διαφορές των δύο φύλων, τι σημαίνει ‘ιδιωτικός’ και ‘δημόσιος’ χώρος), συνεχίζει με τις ιδιαιτερότητες της περιόδου της εφηβείας (κατά την οποία συμβαίνουν σημαντικές σωματικές, συναισθηματικές και κοινωνικές αλλαγές), για να καταλήξει στην κατανόηση της σεξουαλικότητας και τη διαχείριση σεξουαλικών συμπεριφορών και σχέσεων.

Το σεμινάριο στοχεύει να συμβάλει στην κατανόηση του κοινωνικού και σεξουαλικού προφίλ των εφήβων και νεαρών ενηλίκων στο Φάσμα του Αυτισμού και να δώσει πρακτικές οδηγίες και λύσεις σε προβλήματα και προκλήσεις, που αφορούν στην σεξουαλικότητα ατόμων με ΔΑΦ. Οι στρατηγικές παρέμβασης που θα αναλυθούν σε αυτό το διήμερο βασίζονται στις σύγχρονες γνωσιακές τεχνικές που χρησιμοποιούνται , όπως Κοινωνικές Ιστορίες, Εικονογραφημένες Συζητήσεις, Εργαλεία βασισμένα στην Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία.

Αυτό το διήμερο απευθύνεται τόσο σε γονείς παιδιών, εφήβων και ενηλίκων με ΔΑΦ, όσο και Ειδικούς θεραπευτές που ασχολούνται με το Φάσμα του Αυτισμού.

Το κόστος συμμετοχής κάθε συμμετοχής είναι 80 ευρώ. Ο αριθμός των συμμετοχών είναι περιορισμένος, καθώς το σεμινάριο έχει πρακτικό χαρακτήρα. Κατά συνέπεια θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Μετά το τέλος του σεμιναρίου θα δοθεί υλικό αξιολόγησης και παρέμβασης και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Ονοματεπώνυμο
Ιδιότητα
Διεύθυνση Email
Τηλέφωνο επικοινωνίας
Κωδικός ασφαλείας
Κωδικός ασφαλείας
Σημειώσεις/Σχόλια

«ΠΑΙΖΩ – ΕΞΕΡΕΥΝΩ – ΜΑΘΑΙΝΩ». Η εμπειρία της εκπαίδευσης παιδιών με ΔΑΦ μέσα από το παιχνίδι.

Seminario 2

Το ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο ‘Συμβαδίζω’, με εισηγήτριες την Γερμανάκη Αγγελική (Ψυχολόγο) και την  Γκίζα Δέσποινα (Ειδική παιδαγωγό) διοργανώνει εκπαιδευτικό εργαστήρι  με θέμα «ΠΑΙΖΩ ΕΞΕΡΕΥΝΩ ΜΑΘΑΙΝΩ».

Η εμπειρία της εκπαίδευσης παιδιών με ΔΑΦ μέσα από το παιχνίδι.

 

Το παιχνίδι είναι μια διαδικασία μέσα από την οποία τα παιδιά αναπτύσσουν βασικές συναισθηματικές, κοινωνικές και κινητικές δεξιότητες. Βοηθά στην ανάπτυξη της ανεξαρτησίας, της αυτοεκτίμησης και της δημιουργικότητας των παιδιών, ενώ τους παρέχει ένα ασφαλές πλαίσιο μέσα στο οποίο μαθαίνουν να λειτουργούν ομαδικά αλλά και να χειρίζονται συγκρούσεις.

Το παιχνίδι είναι εξίσου σημαντικό για όλα τα παιδιά.

Ωστόσο, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ΔΑΦ έχουν οδηγήσει πολλούς στην πεποίθηση ότι δεν μπορούν να συμμετέχουν λειτουργικά στην διαδικασία αυτήν.

Σκοπός της παρουσίασης είναι να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε την σημασία του παιχνιδιού στην καθημερινότητα των παιδιών, να ανταλλάξουμε ιδέες, να δομήσουμε και να σχεδιάσουμε παιχνίδια και δραστηριότητες.

Στην συνάντηση θα αναφερθούμε στα είδη του παιχνιδιού καθώς και στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ΔΑΦ σε σχέση με αυτό και θα συζητήσουμε μεθόδους (DIR-Floortime, Sherborne, Son-rise) και πρακτικές προκειμένου να γίνει το παιχνίδι μια ευχάριστη διαδικασία για όλους.

Η παρουσίαση θα περιλαμβάνει οπτικο-ακουστικό υλικό, βιωματική άσκηση και ομάδα εργασίας.

Θεματικές ενότητες:

Σάββατο 31 Μαΐου 2014 (11:00-14:00)

  • Εισαγωγή στο παιχνίδι. Βιωματική Άσκηση
  • Η σημασία του παιχνιδιού στην εξέλιξη των παιδιών.
  • Τα είδη του παιχνιδιού.
  • Δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ΔΑΦ σε σχέση με το παιχνίδι.
  • Από την θεωρία στην πράξη (μέρος Α). Προβολή βίντεο

 

Κυριακή 1 Ιουνίου Νοεμβρίου 2014 (11:00-16:00)

 

  • Μέθοδοι και πρακτικές οδηγίες για ευχάριστο παιχνίδι.
  • Ιδέες για παιχνίδια.
  • Από την θεωρία στην πράξη (μέρος Β). Προβολή βίντεο, ομάδα εργασίας

 

 

Η 3η ημερομηνία θα οριστεί μετά από συνεννόηση με τους συμμετέχοντες και θα περιλαμβάνει:

 

  • Follow up-Υλοποίηση ιδεών
  • Ομάδα εργασίας
  • Συζήτηση-Κλείσιμο

 

Το κόστος του σεμιναρίου είναι 80 ευρώ.

Ονοματεπώνυμο
Ιδιότητα
Διεύθυνση Email
Τηλέφωνο επικοινωνίας
Κωδικός ασφαλείας
Κωδικός ασφαλείας
Σημειώσεις/Σχόλια